Klāt pavasaris un daudzi steidz nomainīt ziemas riepas pret vasaras. Riepu maiņa ir labākais laiks, lai pārbaudītu savas automašīnas bremžu stāvokli.
- SOLIS: VISPĀRĒJA PĀRBAUDE
Lai pēkšņi nenonāktu bīstamā situācijā uz ceļa, bremžu sistēmas pārbaudi būtu nepieciešams veikt ik pēc 15000/20000 nobrauktiem km. Arī jūtama vibrācija un aizdomīgi trokšņi ir signāls steidzami doties uz auto remonta darbnīcu.
Riepu maiņa ir īstais laiks, lai pārbaudītu savu automašīnu un pārliecinātos, ka bremžu sistēma ir ideālā kārtībā. Un, ja nepieciešams, nekavējoties nomainītu attiecīgās detaļas.
Sniegs, ledus, sāls, lietus un aukstums ir īsts pārbaudījums Jūsu automašīnai.
2. SOLIS: BREMŽU KLUČI
Bremžu kluči ir darba kārtībā, līdz tie sasniedz tā saukto “minimālo biezumu”, tas nozīmē, ka turpmāk tie nespēs veikt pareizi savu funkciju.
Bremžu kluči parasti tiek aprīkoti ar nodiluma indikatoru, lai norādītu, kad pienācis laiks tos mainīt. Atkarībā no izmantotās bremžu sistēmas veida, nodiluma indikators var būt elektrisks vai akustisks.
BREMBO bremžu kluči nodrošina īsu apstāšanās ceļu un izcilu braukšanas komfortu. Pateicoties BREMBO ESE (ELASTOMER – STEEL – ELASTOMER) daudzslāņu spilventiņam, kas samazina troksni un vibrāciju.
3. SOLIS: DISKI
Arī bremžu diski ir jāmaina, kad tie sasnieguši savu “minimālo biezumu”. Mērījumus veic ar mikrometru vismaz 4 punktos uz diska. Mazākā no vērtībām ir jāizmanto par pamatu visam diskam un jāsalīdzina ar diskā iegravēto numuru un atzīmi “MIN TH”. Ja izmērītās vērtības ir zemākas, disks ir jāmaina. Jāņem vērā, ka diski obligāti ir jāmaina abās pusēs, pat ja tikai viens no tiem ir zem minimālā nodiluma līmeņa. Ar UV tehnoloģiju krāsoti BREMBO bremžu diski ir ļoti izturīgi pret koroziju, ar pievilcīgu izskatu un vienlaikus ir arī videi draudzīgi. Diski XTRA un MAX paredzēti īstiem braukšanas faniem un piemēroti jebkurai bremzēšanai. Dzesēšanas caurumi un rievas apvieno pievilcīgu izskatu un efektīvu sniegumu visos bremzēšanas apstākļos.
4. SOLIS: BREMŽU ŠĶIDRUMS
Bremžu šķidrums ir būtisks visas bremzēšanas sistēmas labai eļļošanai. Tā klātbūtne nodrošina iepriekš noteiktu bremzēšanas ceļu un garantē drošību. Un otrādi, zems šķidruma līmenis vai vecs šķidrums var radīt bīstamo tvaika korķi, proti, sistēmas pārkaršanu, kas izraisa nespēju bremzēt vajadzīgajā attālumā. Tādējādi, transportlīdzeklis var turpināt kustību arī pēc bremžu pedāļa nospiešanas, kas var izraisīt nopietnas sekas, Jums, citiem transportlīdzekļiem un gājējiem. BREMBO Premium bremžu šķidrumiem ir zemāka viskozitāte un augsta uzkaršanas temperatūra, kas nodrošina lielisku izturību pret tvaika bloķēšanu un nodrošina bremzēšanas veiktspēju pat zemā temperatūrā. Pateicoties augstajam pretkorozijas un oksidēšanās izturības īpašībām, BREMBO bremžu šķidrums darba gaitā ilgstoši saglabā savas ķīmiskas un fizikālās īpašības, tādējādi saglabājot strukturālo veselumu.
5. SOLIS: BREMŽU SUPORTI
Atšķirībā no citām bremžu sistēmas sastāvdaļām, suporti tiek bojāti vai salauzti nevis berzes, bet normāla nodiluma vai neparedzētu apstākļu dēļ. Ja Jūs dzīvojat skarbos un mainīgos laika apstākļos, samazinās arī suporta kalpošanas laiks. Tos negatīvi ietekmē sniegs, sals, sāls un ķīmiskās vielas uz ceļiem. BREMBO bremžu suporti ir paredzēti maksimālai veiktspējai visos braukšanas apstākļos un, pateicoties to izturībai, ir ārkārtīgi izturīgi.
Tālrunis: +371 29 450 207
Tālrunis: +371 26 372 255
E-pasts: serviss@ae.lv